Sunday, February 28, 2010

Kerst in Nederland

Nadat mijn ouders op bezoek geweest waren, was het tijd om plannen te gaan maken voor kerst. Mijn ouders hadden al aangegeven dat ze het erg leuk vonden als ik dit jaar met de kerst thuis zou zijn. Zeker aangezien ik vorig jaar in San Francisco was. Ik heb bewust de boot afgehouden, omdat ik, als ik zou gaan, zou willen dat het een verrassing zou zijn.

Dus de prijzen van de vliegtickets goed in de gaten gehouden aangezien die zo ongeveer per dag wijzigden. Uiteindelijk geboekt en ik zou 23 december ’s avonds wegvliegen en en in januari weer terug. Het was tenslotte gaan sneeuwen. Een reden te meer om dat mee te maken.

Ik moest echter toen ik op Changi stond nog wel even als een haas op en neer terug naar het appartement omdat ik mijn secure-id (iets om het netwerk in te kunnen loggen) was vergeten en ik toch wel iets van werk wilde doen.

Op het laatste moment mijn zusje ingeseind aangezien die me wilde komen halen. De 24e stond ik dus op schiphol in de vroege morgen waar mijn zusje me inderdaad op stond te wachten. De vlucht was uitstekend verlopen en heerlijk kunnen slapen. De verrassing die ik voor mijn ouders in gedachten had, viel alleen jammerlijk in het water aangezien mijn zusje besloten had mijn ouders in te seinen waarop zij besloten mij te verrassen door mij met zijn allen op te gaan halen van het vliegveld. Dus waar ik nog met mijn verrassing in mijn hoofd de aankomsthal uistapte om naar huis te gaan, stond mijn moeder mij om de hoek op te wachten. Toen was het geen verrassing dat mijn vader er inderdaad ook zou zijn. Het weerzien was weer even hartelijk als altijd. Lekker samen naar huis gereden en onderweg ruim de tijd gehad om bij te praten.

Vervolgens gezellig met zijn allen de feestdagen doorgebracht. Ik had me ook voorgenomen om wat gerechtjes te koken die naar ik begreep goed in de smaak vielen. Heerlijk gegeten met de kerst en tussendoor ook nog de tijd gehad om enkele vrienden te ontmoeten. Helaas was het weer te slecht en de wegen te glad om iedereen te kunnen zijn. Mijn excuses aan degenen die ik niet gezien. Ik probeer later dit jaar weer terug te komen. Ik zal een periode uitzoeken met beter weer waardoor ik wat mobieler ben en alles wat makkelijker is

No comments:

Post a Comment