Sunday, December 23, 2012

4 jaar in het buitenland

Met deze laatste post voor dit jaar sluit ik 4 jaar in het buitenland af. Het zijn 4 enerverende jaren geweest. Vertrokken uit Nederland, gewoond in Singapore, Vietnam en Hong Kong en ook redelijk wat tijd doorgbracht in Duitsland en de VS.

Verder de mogelijkheid gehad om verschillende landen ter wereld te zien en jullie daarover te vertellen. Het heeft me veel plezier gebracht deze blog bij te houden gedurdende de laatste 4 jaar en 200 posts.

Helaas is ook het punt aangebroken dat ik al mijn ruimte die aan mijn blog verbonden is opgebruikt heb. Het nadeel daarvan is dat ik nog wel verhalen kan posten, maar geen foto’s meer. Aangezien deze foto’s me juist de mogelijkheid geven om jullie iets unieks te laten zien, moet ik deze blog hier na deze post laten voor wat het is.

Maar wees niet ongerust. Ik heb een nieuwe blog aangemaakt en via deze nieuwe blog ga ik jullie verder op de hoogte houden van alle ontwikkelingen die wederom op mijn pad komen de komende jaren. De nieuwe blog kunnen jullie vinden op onderstaande link

http://buitenlandervaring-deel2.blogspot.com/

Omdat ik bij de 2 verhalen over Philadelphia geen foto’s kon posten, zal ik beginnen met deze opnieuw te posten, maar deze keer met foto’s.

Ik hoop dan ook dat jullie je links zullen aanpassen en mij zullen blijven volgen via deze nieuwe blog.

No comments:

Post a Comment