Monday, November 30, 2009

Formule 1

Toen we terug kwamen in Singapore was het grootste deel van de formule 1 gekte al bijna losgebarsten. Overal stond al hekwerk en de verlichting was al aangelegd. Helaas had Jan-Willem een ticket geboekt voor de woensdag voor de formule 1 in plaats van de woensdag na de formule 1.

Vrijdag voor de formule 1 had ik nog een afspraak met 2 Vietnamezen. Dit waren dezelfde 2 die ik ontmoet had tijdens de expositie van Vincent Fantauzzo in Ho Chi Minh. Deze keer was het de opening van de expositie van Romero Britto en was het geen portretkunst, maar popart.

Zo’n opening blijft altijd een leuke happening. Er loopt namelijk van alles rond. Van dames in de meest elegante jurkjes tot kerels in spijkerbroek en slippers/sandalen. Ik merkte ook wel dat een erg klein wereldje is aangezien heel veel mensen elkaar kennen. Vervolgens nog naar de New Asia bar voor een drankje, waarna het tijd was om naar huis te gaan. Het was immers donderdag en vrijdag moest er nog gewoon gewerkt worden.

Vrijdagavond een deel van de kwalificatie gekeken vanaf het skyterrace in het appartementencomplex waar ik woon. Zaterdag was de hele club compleet en zijn we eerst met 5’en gaan eten bij Longbeach (een seafood restaurant). Daarna kregen de 3 Vietnamezen onderling wat onenigheid en is ieder een andere kant opgegaan. Helaas heb ik daardoor ook de race vanaf het skyterrace bekeken. 1 van de 3 zou namelijk kaartjes regelen, maar dat gebeurde uiteindelijk dus niet.

Een mooie ervaring die formule 1, zeker gezien alle hectiek er omheen en het geluid van de auto’s, maar goed volgend jaar beter.

No comments:

Post a Comment